تعداد فالووینگ اینستاگرام مون چقدر باشد؟

تعداد فالووینگ اینستاگرام مون چقدر باشد؟ این روزها زیاد میبینم که استراتژی های اشتباهی در مورد تعداد فالووینگ اتفاق میفته ، هم برندها هم اینفلوئنسرها

تعداد فالووینگ اینستاگرام مون چقدر باشد؟

اولین دیدگاه غلط اینه که افراد فکر میکنند با اول فالو نکردن افراد هم حوزه و غیره، سطح و کلاس خود را حفظ میکنند که این دیدگاه بالا به پایین غرور کاذب هست و در شبکه های اجتماعی کاملا فول (خطا) حساب میشه! بهترین فرصتی که میتونین در ساجسشن اینفلوئنسرهای مختلف که خود برای افزایش فالور یک اینفلوئنسر از بهترین راهکارها هست باشین فالو کردن و تعامل با افراد دیگه است و این مهم زمانی اتفاق میفته که روحیه غرور و خود برتر بینی تون رو بگذارین کنار و با مرام کامل و خاکی بودن شروع کنین به فالو کردن و تعامل با افراد مختلف!

این دیدگاه اشتباهه و لطفا فکر نکنین با فالو نکردن و منتظر بودن جایگاه پرسونال برند شما به حد اعلا میرسه و مغرور و خاص به نظر میاین! تعداد فالووینگ اینستاگرام مون از دید من باید سه رقمی باشه. دو رقمی بودن یا تک رقمی بودن تعداد فالووینگ کد یک موبایل نیست!

بریم سراغ دسته بندی انواع تعداد فالووینگ اینستاگرام در مورد اینفلوئنسرها؟

۱فالوینگ صفر ها:

تعداد زیادی سلبریتی و اینفلوئنسر هستند که فالوینگشون صفر هست! خب شاید حس میکنند این کار خیلی کلاس داره! و یا خیلی خفنن! اصلا شما خیلی چهره ی خاصی هم باشین باز هم دلیل بر این نمیشه که فالوینگ شما صفر باشه! این جا سایت نیست که یک فضای یک طرفه داشته باشین!

شبکه ی اجتماعی و محل تعامله! شما در هر جایگاهی باشین افرادی رو در سطح و هم سو با خودتون دارین که فالو کردنشون بصورت مستقیم و غیر مستقیم نشان دهنده ی فضا و پیام و نوع نگرش و ارتباطات شماست.

قطعا صفر کردن فالویینگ، موضع شما رو بالا نمیبره بلکه نشون میده نه این فضا رو به درستی میشناسین نه قدرت ارتباط گیری دارین و بدتر از همه توهم خودشاخ پنداری نیز دارین! البته هستن پابلیک فیگورها و افراد به شدن هنرمندی که اصلا فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارند و صرفا یک اکانت دارند که باز هم از دید من صفر بودن فالوینگ برای آن ها نیز غیر حرفه ای است.

۲فالوینگ های یه رقمی و دو رقمی:

یک سری افراد مشاور در زمینه خودمون میشناسم که چند صد کا (البته به تعداد زیاد فیک!) دارند و با ادبیات پیچ بالاآوردن مشاوره میدن! و اولین توصیه اشون به پیچ هایی که پول های کلان بابت مشاوره ازشون میگیرن اینه که باید فقط افرادی که ما میگیم و نهایت ۱۰ ۲۰ نفر از افراد خودشون هست رو فالو کنند! تا بتونن هم از ساجسشن اون افراد نهایت استفاده ارو ببرن و هم برای خودشون افزایش فالور به همراه داشته باشن.

تعداد دیگه ای هستند که فقط میخوان بگن ما با این افراد گنگ داریم و این افراد رو باهاشون ارتباط نزدیک داریم یا فقط با برندهایی که باهاشون کار کردیم رو فالو میکنند!

اولا اینکه یا باید شما خیلی سطح و لول ماکرو داشته باشین که این طور فکر کنین که البته باز هم اشتباهه یا دوما خودتون رو محروم کنین از تعامل و فرصت شبکه سازی در شبکه های اجتماعی که خب برای چی اصلا فعالیت می کنین در این فضا!؟

۳فالوینگ های بالای ۷۰۰ ۸۰۰ نفر:

این افراد هم دو دسته ان! یک سری که همه چیز رو فالو میکنند و یک سری که بات گذاشتن روی صفحه اشون! که البته هردو دسته هم به نظر من کار غیر حرفه ای میکنن! چون واقعا اگر کسی فول تایم بشینه پای اینستاگرام نمیرسه هزار خورده ای از فالوینگ هاش رو دنبال کنه و باهاش تعامل داشته باشه، پس به نظرم بهتره طوری فالو کنه که بتونه تعامل داشته باشه.

لیست فالووینگ برندها

سه دسته برند داریم، کسب و کارهای بزرگ، استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای بزرگ اصولا لیست فالویینگ اشون صفر هست یا اگر به صورر هولدینگ باشند شرکت ها ی تابعه و محصولات اشون رو فالو میکنند همچنین استارتاپ ها هم همینطور هستند، برخی کسب و کارهای کوچک و متوسط هم هستند که بات گذاشتن روی پیج و لیست فالوینگ اشون زیاد هست که خب مشخص هست کاملا اشتباه هست.

برخی برندهای باهوش هستند که سفیران برند یا اینفلوئنسرهایی که مداوم باهاشون کار می کنند یا کارمندان و مدیران خود را فالو میکنند که به نظر من کار خوبی است اما اگر کسب و کاری خط قرمز در این مورد داشته باشد  میتواند کار دیگری بکند و آن نکته ی مشترکی است که تقریبا هیچ کدام از آن ها رعایت نمی کنند!

بهترین فرصت پروموت پرسونال برند توسط برندها فالو کردن موسسین توسط برندهاست، وقتی برندی موسس خود را فالو میکند و البته آن موسس هم قائل به داشتن پروفایل حرفه ای باشد اتفاق مثبتی در این بین می افتد!

چند وقت پیش استوری گذاشتم که شما در سایت سازمان تامین اجتماعی با بازدید میلیونی بنر صفحه اصلی از ادرس اینستاگرام مدیر این سازمان میبینید! این اتفاق گرچه سواستفاده از پست و مقام و از دید برخی ها استفاده بهینه باشد اما نمی توان هوش و ذکاوت آن مدیر رو از استفاده بهینه از فانل ها و رسانه ها دانست! متاسفانه استارتاپ های بزرگ کشور ما در این زمینه بر روی پرسونال برند موسسین خود کار نکرده اند و اصلا پروفایل عمومی ندارند که بخواهند توسط برند مزبور فالو شود!

در کل اگر میخواین در اینستاگرام حرفه ای کار کنین باید تعامل داشته باشین و برای تعامل باید لیست فالوینگ خوب و با کیفیتی رو داشته باشین که منجر به رشد شما در فضای کاری تون بشه. سوالی داشتین در اینستاگرام من بپرسین. اینستاگرام سروش نادری

فهرست مطالب