ادسنسور پلتفرم آنلاین است که در آن خدمات تست های آنلاین ارائه می شود. استفاده از خدمات سایت به معنای آگاه بودن، پذیرش و التزام به قوانین و مقررات مندرج در سایت تلقی می شود. لطفا با دقت قوانین زیر را مطالعه نمایید:

 

قوانین عمومی:

تمام شرایط استفاده سایت ادسنسور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

تعریف کاربر و مشتری:

تمام کسانی که از خدمات رایگان و غیر رایگان سایت ادسنسور استفاده می کنند شامل کاربران می باشند و کسانی که اقدام به خرید می کنند جز دسته مشتریان سایت قرار خواهند گرفت

 

نظرات کاربران:

تمام کاربرانی که تست های موجود در سایت ادسنسوررا انجام داده باشند می توانند نظر خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در فضای مشخص شده نظر خود را ثبت نمایند. توجه داشته باشید نظرات پس از بررسی کارشناسان تایید و روی سایت نمایش داده خواهد شد

ادسنسور در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید ادسنسور درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

 

خرید آنلاین

تمام فرآیند خرید و آزمون گیری به صورت آنلاین می باشد و کاربران پس از پرداخت آنلاین وجه مورد نظر امکان انجام آنلاین آزمون خود را خواهند داشت .

چنانچه خرید مشتریان با موفقیت انجام شود ولی دسترسی به محصول برای آنان فراهم نگردد ادسنسور موظف به فعال سازی تست مورد نظر بدون دریافت وجه در یک نوبت می باشد.

 

نتایج آزمون ها

ادسنسور هیچ گونه مسئولیتی در قبال نتیجه نمایش داده شده به کاربران را ندارد و نتیجه ارائه شده به کاربران براساس پاسخنامه آنان می باشد و مسئولیت صحت پاسخ دهی به عهده خود کاربران می باشد 

سایت ادسنسور با هدف فراهم آوردن امکان ایجاد انواع تست ها و کوییز های آنلاین و شرکت در تست ها و کوییز های موجود بروی سایت ایجاد شده است. هرگونه فعالیت کاربران در سایت اعم از مشاهده، ساخت تست، انجام تست و غیره مشروط به پذیرش و رعایت قوانین و شرایط استفاده از سایت می باشد. ورود/مرور به سایت توسط کاربر به منزله موافقیت و پذیرفتن تمامی قوانین و شرایط استفاده از سایت می باشد. در صورت مخالفت با قوانین درج شده در سایت کاربر ملزم است بلافاصله استفاده از سایت را متوقف نماید.

  • استفاده ، مرور و جستجوی شما در سايت با مسئوليت شخصى خود شما صورت مى‌گيرد. سايت “ادسنسور” تعهدى در قبال خسارات مستقيم، اتفاقى، تبعى، غير مستقيم و کيفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سايت ندارد.
  • ارائه خدمات يا نرم افزار های رايگان باعث ايجاد حقی براي كاربر يا شخص ثالث نخواهد شد و در صورت لزوم،سايت “ادسنسور” می تواند با صلاح دید خود از ارایه خدمات رایگان به كاربر خودداری نماید.
  • مسئوليت انتشار هر گونه محتوا اعم از متن، تصویر، ویدیو و لینک مغایر با قوانین و عرف کشور بر عهده کاربر متخلف می باشد.
  • در صورتی که سن کاربر کمتر از 15 سال باشد اجازه و نظارت والدین بر فعالیت و دسترسی کاربر به سایت الزامی است.
  • کاربرانی که در سایت ثبت نام می نمایند یا نظر می گذارند موظف هستند قوانین سایت و کشور را در ثبت هر گونه ورودی رعایت نمایند. سایت اختیار تام حذف حساب کاربری و نظرات متخلف را در هر زمانی دارد.
  • سایت “ادسنسور” مى تواند با به روز کردن شرایط استفاده از وب سایت، در هر زمان این “قوانین و شرایط استفاده” را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرايط و الزامات جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شويد.
  • تست های جدید بلافاصله پس از ثبت در صف بررسی ناظرین داوطلب قرار می گیرند، پس از بررسی اولیه توسط ناظرین داوطلب با توجه قوانین سایت و کیفیت تست ثبت شده، تایید یا مردود شدن توسط ایشان تعیین می گردد.
  • در نظر داشتن مسائل مربوط به حفظ حریم شخصی و عدم افشای اطلاعات خصوصی در حساب کاربری، تست های ایجاد شده و نظرات بر عهده کاربر می باشد.
  • کاربر موظف است برای درج هر گونه محتوا نظیر تست، نظر و غیره قوانین کشور و اصول انسانی و اخلاقی را رعایت نماید.
  • درج محتوای غیر اخلاقی و غیر قانونی از هر طریق نظیر محتوای تست، نظر، عکس پروفایل و غیره منجر به حذف محتوا و قطع دسترسی کاربر می گردد و تبعات قانونی آن بر عهده کاربر است.
  • حق حذف تست ها و نظراتی که به زعم ادسنسور به هر دلیلی امکان انتشار روی سایت را نداشته باشند در هر زمانی (قبل و بعد از انتشار) برای ادسنسور محفوظ است.
  • درج هرگونه لینک، شماره تماس، آدرس و ایمیل و هر نوع اطلاعات شخصی در نظرات و متن تست ها ممنوع است.
  • درج هر گونه محتوای رکیک، فحاشی، توهین، تهدید و بطور کلی هر نوع محتوای غیر اخلاقی و غیر قانونی در هر جای سایت، منجر به حذف و مسدود شدن کاربر متخلف بدون اخطار قبلی می شود و تبعات قانونی آن بر عهده کاربر است.