هشت علت عدم رشد اینفلوئنسر ها و کسب و کار ها در فضای مجازی

هشت علت عدم رشد اینفلوئنسرها و کسب و کارها در فضای مجازی

 

۱- برای اینکار ساخته نشده اند!

باید این قابلیت رو در خودتون ببینید و صرفا با موج و هیجان،تصمیم گیریِ لحظه ای نکرده باشید!
اینفلوئنسرها یا برندهای موفق قدیمی در اینستاگرام اکثرا بدون هیچگونه آموزشی و صرفا بواسطه رفتار ناخوداگاهِ درستِ خود، بجز شرایط دیگه رشد کرده اند!

پس حسابی دودوتا چهارتا کنید و اگر ذاتا نمیتونین اینکارو کنین به اینکاره بسپرین!

در نتیجه در طولانی مدت خسته نمیشین و انگیزه اتون از بین نمیره.

 

۲- تله ی روتین

یکی از آفت های استپ شدن موفقیت، و ماندن در یک سطح: گیر کردن در تله ی روتین شدن هست.
اکثرا حضور پررنگ در یک موضوع خاص رو مزیت ویژه پیشنهادی خودشون میدونند در صورتی که ممکنه با تکراری شدن سبک خود اشتباه گرفته باشند!
و منجر به این میشه که برندشون افت کنه و در یک سطح بمونه!

کمی تغییر فضا،خلاقیت،روو کردن برگ برنده و اتفاق جدید رو در نظر بگیرید!

 

۳- حضور در جزیره خود

عادت کردن به حضور در یک کلونی خاص و دنبال کردن یک سری محدود و مشخص و قرارگیری در یک جامعه کوچک از عادات بد دیگری است که منجر به عدم رشد بیشتر در فضای مجازی می شود.
حضور مفید در فضاهای نو، ایجاد ارتباط با آدم های نسل نو یا متفاوت و دسته بندی های موضوعی متفاوت تر اقدامی است که باید در دایره جدید عادات خود قرارداد.

 

۴- عدم استمرار

شما با هر کیفیتی و بدون رعایت هیچگونه اصولی اما صرفا با استمرار و مداومت در حضور میتونین تا حدی رشد کنین.
اما بدون استمرار و مداومت در تولید محتوا به هیچ عنوان موفقیت پایداری کسب نخواهید کرد.

 

۵- سقف مشخص

یک سری افراد و برندها زحمت کشیده و رشد کرده اند اما بعد از مدتی گویی از وضعیت موجود احساس رضایت کامل دارند و به عبارت دیگر به سقف رضایت خود رسیده اند و قائل به ریسک یا بزرگ کردن ظرف موفقیت خود نیستند.
در صورتی که عطش موفقیت بیشتر با دیدن فرصت های متفاوت و نگرش از بالا که منجر به اقدامات جدید ریسک پذیر میشه جبران میشه!

 

۶- ضد بروزرسانی

ما در وضعیت کنونی فضای آنلاین دارای نسل ها و لایه های مختلف اینفلوئنسرها یا برندها هستیم که هر یک در زمانی بر روی موج زمانه ی خود رشد کرده اند، اما واقعیت اینه که نسل های جدید میان و با بولدوزر از قدیمی ها رد میشن و این در هر فضایی صادقه و بدیهیه!
مشکلی که قابل مشاهده است اکتفا کردن به سواد یا نسل خود هست و خیلی ها حاضر نیستند با فیچرها، بروزرسانی ها، فضاها و سبک های جدید دوست شن و باهاشون ارتباط برقرار کنند!

سعی کنید همیشه خودتون رو بروز نگه دارید!

 

۷- عدم سرمایه گذاری از درآمد

منظور سرمایه گذاری روی خونه و طلاو دلار و ماشین نیست! شما باید قسمت مهمی از درآمد آنلاین خود را صرف رشد خود در همون فضا کنید! این قسمت مهم بسته به مرحله ی رشد شما درصد مشخصی رو میطلبه!
مورد هایی دیده ام که از درآمد خوب خود ذوق زده اند و شروع به هزینه آن برای شخص خود میکنند و اینجاست که نیروی کنترل کننده و حسابگری باید براشون مشخص کنه که درصدی از این درآمد میبایست صرف رشد و پروموت و تبلیغ و زیرساخت و … بشه!

 

۸- نداشتن پلن حرفه ای

همه برنامه ریزی رو بلدند اما پلن مشخص و دقیق همه جانبه و ۳۶۰ درجه مارکتینگ و برندینگ موضوعیه که اگه به خوبی تدوین نشه طبعا رشد مستمر و هدفمند هم اتفاق نمیفته!
برنامه ریزی صرفا تبلیغ دادن به دیگران نیست! آشنایی با انواع ابزارهای رشد و حتی برندینگ زیرساختی مسائلی هست که صرفا با یک کار خطی شخصی قابل تعریف نیست!

 

۹-……. شما بگین؟

به نظر شما چه عوامل دیگری باعث عدم رشد بیشتر میشه؟

فهرست مطالب