پرسونال برند تتلو

تتلو به عنوان یک خواننده تابو شکن پرسونال برند متفاوتی از خود ساخته! با هم به بررسی دیدگاه متفاوت وی می پردازیم:   ۱- نماد سازی در پرسونال برند نماد سازی در برند و داشتن ساین و نشانه (علاوه بر لوگو) از مراتب بالای عرفان در برندینگ محسوب میشه 🙂 بدین معنا که اگر مخاطب […]

بفرمایید شام اینفلوئنسرها (شام اینجا)، شروع یک پروژه ی جذاب

شام اینجا یا همون بفرمایید شام اینفلوئنسرها ایده ای خاصی نیست که بعد از ۱۰ سال از پخش فارسی آن در شبکه منوتو به ذهن کسی خطور نکنه! همه اقشار جامعه با این برنامه آشنا هستند و اینطور نیست ما مدعی ایده ای نو و جدید باشیم! شام اینجا ساخته شد که حال ما از […]

راهنمای جامع راهکارها و ترفندهای تبلیغات در تلگرام

آموزش راهکارهای جامع تبلیغات در تلگرام قبل از آنکه آموزش تبلیغات در تلگرام را شروع کنیم باید نکاتی را گوشزد کنیم. نتیجه مطلوب برای یک کانال تلگرامی وقتی حاصل می‌شود که هم در تولید محتوا سخت کوش باشید و هم در تبلیغات هوشمندانه رفتار کنید. در صورتی که هر کدام از این دو اصل را […]

تبلیغ در تلگرام

تبلیغ در تلگرام به روش سنتی بازده دارد یا به روشهای جدید؟ امروزه بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ بدلیل تغییر سبک زندگی مردم با استقبال فراوانی روبرو شده است. و در بین انواع روش های دیجیتال مارکتینگ، این بازاریابی شبکه های اجتماعی است که با تاثیر گذاری فراوان نقشی پررنگ را ایفا می نماید. […]

چرا ادسنسور سیستم تبلیغات کلیکی در تلگرام را حذف نمود؟

آیا می دانید ادسنسور با برند اولیه بازدیدفا مبدع و مبتکر تبلیغات کلیکی در تلگرام است (‌مهرماه ۱۳۹۴ ). پس چرا قدیمی ترین فعال این روش آن را مسدود نمود؟! لازم است ابتدا به شرح و تعریف تبلیغات کلیکی در تلگرام بپردازیم. تبلیغات کلیکی چیست ؟ Cost per click ) CPC) پرداخت به ازای کلیک […]

برای تبلیغات در اینستاگرام چرا از خود اینستاگرام کمک نمی‌گیرید؟

تبلیغات در اینستاگرام در حالی که شبکه‌های اجتماعی در دنیا نقش زیادی در جهت دهی به افکار عمومی پیدا کرده اند. کسب و کارهای ایرانی هم در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی صدای خود را به گوش مخاطبان برسانند. البته کسب و کارهای ایرانی خوب می‌دانند که از بین […]

روند اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران چه تاریخچه ای دارد؟ اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران یا همان بازاریابی تاثیرگذار مدت زیادی نیست که در ایران و در فضای مجازی باب شده است. این سرویس از شاخه های بازاریابی شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ به معنای تبلیغات و معرفی توسط افراد تاثیرگذار فضای مجازی است. با هم به بررسی […]

صدف بیوتی و ۱۰ پارامتر موفقیت یک اینفلوئنسر ایرانی

صدف بیوتی! نامی پر تکرار در اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی با نزدیک به ۱،۹ میلیون فالوور! اما صدف بیوتی چطور صدف بیوتی شده و چه پارامترهایی در موفقیت او به عنوان یک اینفلوئنسر نقش داشته؟ ابتدا یک مقدمه ی کلی از معرفی او برای کسانی که نام او را شاید نشنیده […]

تعداد فالووینگ اینستاگرام مون چقدر باشد؟

تعداد فالووینگ اینستاگرام مون چقدر باشد؟ این روزها زیاد میبینم که استراتژی های اشتباهی در مورد تعداد فالووینگ اتفاق میفته ، هم برندها هم اینفلوئنسرها تعداد فالووینگ اینستاگرام مون چقدر باشد؟ اولین دیدگاه غلط اینه که افراد فکر میکنند با اول فالو نکردن افراد هم حوزه و غیره، سطح و کلاس خود را حفظ میکنند […]

اشتباه فاحش صفحه اینستاگرام رامبد جوان

اشتباه فاحش صفحه اینستاگرام رامبد جوان از دید شما چه چیزی می تواند باشد؟ آیا از دید شما فردی با این تجربه ی حضور پررنگ و قدیمی در شبکه های اجتماعی و توانایی تولید محتوای مستمر در صفحه اینستاگرام خود چه اشتباهی می تواند انجام داده باشد؟ خواندن این نوشته برای عموم خصوصا کسب و […]