اینفلوئنسر شدن در سال ۲۰۲۳ چگونه است؟

یک فرد عادی در سال ۲۰۲۳ چه اقداماتی باید انجام دهد که تبدیل به یک اینفلوئنسر و چهره تاثیر گذار شود!

تیتر مطلب ما بسیار پر معناتر از آن چیزی است که به ذهن می رسد!  چند طور می شود آن را خواند. 

۱- چه کسی در سال ۲۰۲۳ می تواند تاثیرگذار باشد؟

۲- چه کسی در سال ۲۰۲۳ یک اینفلوئنسر شناخته می شود؟

۳- اینفلوئنسر برتر سال ۲۰۲۳ چه کسی می تواند باشد؟

مقدمه

هدفی که ما از این سرتیتر داریم چیست؟ ما در این مطلب ابتدا بررسی میکنیم که اصلا اینفلوئنسر به چه کسی یا کسانی می گویند؟ سپس به بررسی اینفلوئنسرهای ساخته شده در این دوران می پردازیم و در ادامه مطرح میکنیم که یک فرد عادی در سال ۲۰۲۳ چه اقداماتی باید انجام دهد که تبدیل به یک اینفلوئنسر و چهره تاثیر گذار شود! با ما همراه شوید:

معنای واژه ی اینفلوئنسر:

اینفلوئنسر به فردی می گویند که می تواند بر روی یک قسمتی از جامعه تاثیر گذار باشد. این تاثیرگذاری به چند مدل می تواند صورت بگیرد و این قسمتی از جامعه هم می تواند در حالتهای بسیار متنوع و کوچک تا حالت های بسیار جامع تعریف شود.

اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی از چه دورانی شروع به کار کردند؟

همزمان با همه گیر شدن فیسبوک و به دنبال آن توییتر افراد زیادی توانستند با بلاگر بودن به تاثیرگذاران فضای مجازی تبدیل شوند. همچنین یوتیوب با ایجاد پلتفرم درآمدزایی برای سازندگان ویدیو قسمت دیگری از بازار اینفلوئنسرها به نام یوتیوبر ها را به جامعه معرفی کرد که آن ها وی لاگ می کردند. آن ها با اشتراک گذاری عکس و فیلم و متن به سبک خود طرفداران همان سبک را درگیر خود کردند و توانستند توجه تعداد قابل توجهی مخاطب را به خود جلب کنند. این جلب توجه باعث شد تعداد زیادی اینفلوئنسر از نسل جوان به وجود آید. پس از آن نوبت پلتفرم های اینستاگرام و سپس اسنپ چت و تیک تاک بود که نسل زد را به جامعه ی تاثیرگذاران معرفی کرد.

حال سوال اینجاست در سال ۲۰۲۳ چه اینفلوئنسرهای مورد توجه قرار خواهند گرفت و چه کسانی لقب اینفلوئنسر را خواهند گرفت؟

چه بخواهیم چه نخواهیم ما با قشر عظیمی از اینفلوئنسرها در این روزها طرفیم و تعداد آنها زیاد است و به اصطلاح مارکت اشباع شده است. اینفلوئنسر شدن به معنای یک شخص تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی که تعداد زیادی دنبال کننده و همچنین درآمد بالایی دارد کار سختی شده است. راهکار چیست؟

اینفلوئنسرهای نسل جدید که از سال ۲۰۲۳ بر روی کار خواهند آمد تفاوت عمده ای با اینفلوئنسرهای موجود دارند. 

آن ها مردم عادی تری خواهند بود و به عبارت بهتر افرادی عمومی تر جامعه که یک فرق مهم دارند و آن اینست که با استراتژی وارد میدان می شوند. وقتی بازار پر از رقیب و رقابتی است افرادی که تسلط زیادی به موضوع دارند موفق تر می شوند و واقعیت اینست که این می تواند زنگ خطری برای اینفلوئنسرهای موجود باشد چرا که یکی از تفاوت های مهم آن ها اینست که آن ها نه بواسطه ی صرفا استعداد ذاتی و نه بخاطر توانایی تبلیغ و یا مهارت در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسر می شوند بلکه بخاطر داشتن استراتژی از پیش تعیین شده توانایی سرعت گرفتن دارند.

مردم ممکن است از روند موجود اینفلوئنسرهای کنونی خسته شده باشند و به دنبال تنوع باشند و اینجاست که افراد دارای استراتژی بازی را می برند. چرا ایجاد یک روند برای یک بازیکن تازه نفس آسان و تغییر مسیر برای یک فرد درگیر در موضوع سخت است.

افراد دارای استراتژی چه کسانی هستند؟

ما در سال ۲۰۲۳ به افرادی که توانایی ها و شرایط خود را به خوبی بسنجند و سپس وارد فضای اینفلوئنسر شدن شوند را افراد دارای استراتژی می نامیم. 

این افراد چگونه استراتژی خود را ایجاد می کنند؟

این افراد با سنجش روانشناسانه ی شخصیت خود از جهت های مختلف مثل کمال گرایی، مدیریت استرس و بحران، میزان برون گرایی و … به همراه ادغام آن با شرایط و وضعیت موجو مالی، سنی، جنسی و … خود به یک استراتژی خاص و یونیک دست پیدا می کنند.

روش انجام این استراتژی چگونه است؟

پلتفرم های نوظهوری همانند اینفلوئنسرتست می تواند به افراد در عرض نیم ساعت بگوید که آیا اینفلوئنسر می شوند یا خیر! اگر می شوند در کدام موضوع و کدام استراتژی قدرت و تمایز دارند و چگونه باید عمل کنند!

خلاصه:

اینفلوئنسر مطرح سال ۲۰۲۳ یک فرد عادی دارای استراتژی و شناخت نسبت به توانایی ها و شرایط خود است. پس سنجش آن را دست کم نمی گیرد. و از طریق وب سایت اینفلوئنسر تست اینکار را انجام می دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *