خدمات جدید ادسنسور در سال ۱۴۰۲

خدمات جدید ادسنسور در سال ۱۴۰۲

 

ادسنسور در سال ۱۴۰۲ خدمات خود را بروز کرد. این وبسایت و فعال قدیمی حوزه ی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوينسر مارکتینگ با تغییرات زیادی در سال ۱۴۰۲ ارائه خدمات می دهد.

خدمات جدید ادسنسور چیست؟

ادسنسور  قابلیت برگزاری تست آنلاین برای کاربران را فراهم نموده است. در این تست های آنلاین شما با شرکت در آزمون های مختلف میزان استعداد و توانایی خود را برای اینفلوينسر شدن مورد سنجش قرار می دهید.

تست های آنلاین ادسنسور چگونه است؟

اگر می خواهید اینفلوئنسر شوید یا قصد دارید که سلبریتی شوید می توانید بجای بررسی های پیچیده، پکیج های آموزشی طولانی مدت و بعضا تاریخ گذشته و سردرگمی با انجام تست های مختلف در حوزه ی سلبریتی شدن و اینفلوئنسر شدن شرایط خود را بسنجید و نتیجه ی تخصصی را در قالب گزارش آنلاین دریافت کنید.

 

 

انواع آزمون های ادسنسور

۱- آیا اینفلوئنسر می شوم؟ با چه امتیازی،چطور، چگونه و در کدام شبکه ی اجتماعی؟ اینفلوئنسر چند ستاره می شوید؟

با پاسخ به حدود ۱۴۰ سوال در قالب مشاهده ی نتایج آزمون خود پاسخ تمامی سوالات بالا را دریافت خواهید کرد.

۲- اگر اینفلوئنسر شدم توانایی کسب درآمد خواهم داشت؟ آیا اینفلوئنسر پولدار و درآمدزایی خواهم بود؟ به چه میزان توانایی تولید ثروت از طریق اینفلوئنسر شدن را خواهم داشت؟ کافیست با پاسخ دادن به ۵۰ سوال تخصصی نتایج تخصصی ای در زمینه ی بالقوه ی درآمدزایی خود از طریق اینفلوئنسر شدن را مشاهده کنید.

۳- آیا سلبریتی می شوم؟ مسیر سلبریتی شدن در دنیای نوین کنونی که شبکه های اجتماعی حرف اول را در تاثیرگذاری بر افکار عمومی می گذارند بسیار متفاوت تر از گذشته است. این آزمون با بررسی فاکتورهای مختلف بر نحوه ی سلبریتی شدن در قالب ۳۵ سوال می تواند شرایط شما را برای ارايه یک پاسخ درست به این سوال بسنجپد و پاسخی تخصصی به آن دهد.

تعرفه ی هر آزمون ادسنسور

هر آزمون در حال حاضر یعنی اسفند ۱۴۰۱، ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که در کمپین ویژه شروع به کار این خدمات به ۹۹ هزار تومان کاهش یافته است، البته که تدوین این تست های آنلاین بر خلاف عنوان جذاب و همه پسندی که داشته  کار بسیار پیچیده و سختی بوده است و افراد متخصص زیادی از روانشناس و کارشناس برندسازی شخصی تا اینفلوئنسرها را درگیر کرده است و تعرفه ی موجود در قیاس نفر  ساعت متخصصی که در گیر این پروژه بوده اند بسیار اندک است.

 

چه شد که ادسنسور به سمت ارايه این خدمات رفت؟

ادسنسور بیش از ۸ سال هست که در زمینه ی شبکه های اجتماعی، از تبلیغات تا مشاوره به اینفلوئنسرها فعال است و همین سابقه تجربه ای ویژه در اختیار ما گذاشته که بتوانیم خروجی این تجربه را در قالب یک خدمات عمومی در اختیار همه ی کاربران قرار دهیم، البته که وجود افراد و مجموعه های انگیزشی و موفقیت فروش و مدعی تخصص که قشر زیادی از عموم را درگیر فضای خود کرده اند این رسالت را برای ما واضح کرده بود که می بایست در مقابله با سطحی گرایی اقدامی درخور انجام دهیم.

ادسنسور که بود و چه می کرد؟

ادسنسور پلتفرم تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که خدمات اجرای کمپین های تبلیغات در تلگرام، اینستاگرام و تلگرام را از سال ۹۴ انجام می دهد و با بیش از ۵۰۰ برند سابقه همکاری دارد.

آیا آزمون های ادسنسور معتبر است؟

آزمون های آنلاین ادسنسور برگرفته از ادغام بیش از ۱۵ تست روانشناسی معتبر جهانی و ممیزی روانشناسان معتبر به همراه تجربه ی کارشناسان مختلف حوزه ی برندسازی شخصی و اینفلوئنسر ها تدوین شده است و کاملا مبنای علمی دارد.

تست های اینفلوئنسری ادسنسور کپی برداری می شود؟

به دلیل طراحی پیچیده ی الگوریتم پاسخ دهی و نتایج متغیر وابسته به هر پاسخ کپی برداری از این آزمون ها عملا غیر ممکن است. حتی اگر کلید پاسخ ها نیز به همراه سوالات در اختیار کسی یا کسانی قرار بگیرد کپی کردن فرمول و نحوه ی تحلیل نتایج امری سخت به نظر می رسد و اگر تست های اینفلوئنسری پس از این خدمات ادسنسور ارائه شود می بایست از لحاظ نیت ارايه صرفا بواسطه جذابیت مالی یا یک خدمات تخصصی و مفید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

برای انجام این تست ها به چه صورت باید عمل کرد؟

شما می توانید برای مشاهده ی بیش از هفت تست مطرح شده در ادسنسور که سه تست آن در حال حاضر قابلیت شرکت دارد به وبسایت ادسنسور به آدرس adsensor.ir مراجعه کنید.

فهرست مطالب