اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

به فردی که در شبکه های اجتماعی تاثیرگذار باشد اینفلوئنسر گفته می شود و به تبلیغاتی که توسط این فرد انجام می شود اینفلوئنسر مارکتینگ می نامند.

در این روزها که وضعیت اقتصادی نابسامان است و ارزش ریال در برابر دلار روزبروز کاهش می یابد اینفلوئنسر شدن خصوصا با رویکرد یوتیوبر شدن می تواند یک راه کار مطمئن کسب درآمد دلاری از هر نقطه و توسط هر شخصی باشد اما موضوع اینجاست که چه شخص یا کسانی توانایی و مهارت یوتیوبر شدن را برای کسب درآمد دلاری دارند.

یکی از روش های فهمیدن توانایی درآمدزایی آنلاین آن هم به صورت دلاری و تبدیل به یوتیوبر شدن نه فقط خرید دوره های میلیونی و در نهایت هزینه کردن بلکه انجام تست روانشناسی علمی میزان درآمدزایی شما به عنوان یک اینفلوئنسر یا یوتیوبر است.

برای اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام یا یوتیوبر شدن می بایست اول شخصیت خود را بشناسید و بر حسب کاراکتری که دارید از لحاظ روانشناسانه بتوانید مسیر درستی بابت فعالیت در شبکه های اجتماعی برای خود ترسیم کنید.

ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم: بجای صرف هزینه ی سنگین و وقت زیاد برای خرید دوره های آموزشی بلاگری و پکیج های افزایش فالور در اینستاگرام می توانید با شرکت در تست های آنلاین بلاگری و اینفلوينسر شدن ادسنسور در کمتر از نیم ساعت با یک گزارش کاملا شخصی سازی شده روبرو شوید که به شما می گوید اینفلوئنسر می شوید یا خیر! اگر اینفلوئنسر بشوید با چه امتیازی در چه شبکه اجتماعی و با کدام استراتژی بر حسب شخصیت فردی تان و شرایطی که درش هستید باید اقدام کنید.

فرمول اینفلوئنسر شدن در سال ۲۰۲۳ یا ۱۴۰۲

نکته ی مهم برای اینفلوئنسر شدن در سال جدید اینست که می بایست حواس تان به میزان رشد محبوبیت هر شبکه اجتماعی باشد. مثلا تیک تاک سرعت رشد بالایی تجربه کرده و یوتیوب در ایران طرفدار دارد.

همچنین بواسطه ی شرایط اجتماعی و سیاسی، اقتصاددانان و تاریخدانان و خبرنگاران از محبوبیت زیادی در اینستاگرام و توییتر برخوردار شده اند.

پس هم حواستان باشد که ببینید کدام شبکه اجتماعی طرفدار دارد. مثلا آیا شما می توانید در روبیکا یا اینا یا پیام رسان سروش اینفلوينسر شوید؟ جواب قطعا خیر است و آیا با وضعیت فشار حداکثری افکار عمومی بر اینستاگرام راه برای یوتیوبر شدن یا پادکستر شدن بازتر شده یا خیر؟

همچنین ترندهای هر شبکه اجتماعی را دست کم نگیرید. مثلا ریل مارکتینگ و داشتن ویدیوهای فراوان در قسمت ریلز اینستاگرام این روزها کمک بزرگی به شما بابت اینفلوئنسر شدن می کند تا داشتن یک لی اوت مشخص!

یا امکان شورت یوتیوب باعث بازدیدهای میلیونی در صورت گذاشتن هشتگ های انگلیسی و عمومی می شود.

البته مبحث اینفلوئنسر شدن و اینفلوئنسر مارکتینگ به شدت مفصل است و اگر می خواهید اینفلوينسر شوید به وبسایت ادسنسور به عنوان تنها پلتفرم تخصصی در این زمینه که فقط در این مورد تمرکز دارد مراجعه کنید.

فهرست مطالب