Brook Preloader

هشت علت عدم رشد اینفلوئنسر ها و کسب و کار ها در فضای مجازی

هشت علت عدم رشد اینفلوئنسر ها و کسب و کار ها در فضای مجازی

    هشت علت عدم رشد اینفلوئنسرها و کسب و کارها در فضای مجازی

۱- برای اینکار ساخته نشده اند!

  • باید این قابلیت رو در خودتون ببینید و صرفا با موج و هیجان،تصمیم گیریِ لحظه ای نکرده باشید!
  • اینفلوئنسرها یا برندهای موفق قدیمی در اینستاگرام اکثرا بدون هیچگونه آموزشی و صرفا بواسطه رفتار ناخوداگاهِ درستِ خود، بجز شرایط دیگه رشد کرده اند!

پس حسابی دودوتا چهارتا کنید و اگر ذاتا نمیتونین اینکارو کنین به اینکاره بسپرین!

  • در نتیجه در طولانی مدت خسته نمیشین و انگیزه اتون از بین نمیره.

۲- تله ی روتین

  • یکی از آفت های استپ شدن موفقیت، و ماندن در یک سطح: گیر کردن در تله ی روتین شدن هست.
    • اکثرا حضور پررنگ در یک موضوع خاص رو مزیت ویژه پیشنهادی خودشون میدونند در صورتی که ممکنه با تکراری شدن سبک خود اشتباه گرفته باشند!
    • و منجر به این میشه که برندشون افت کنه و در یک سطح بمونه!

کمی تغییر فضا،خلاقیت،روو کردن برگ برنده و اتفاق جدید رو در نظر بگیرید!

۳- حضور در جزیره خود

  • عادت کردن به حضور در یک کلونی خاص و دنبال کردن یک سری محدود و مشخص و قرارگیری در یک جامعه کوچک از عادات بد دیگری است که منجر به عدم رشد بیشتر در فضای مجازی می شود.
  • حضور مفید در فضاهای نو، ایجاد ارتباط با آدم های نسل نو یا متفاوت و دسته بندی های موضوعی متفاوت تر اقدامی است که باید در دایره جدید عادات خود قرارداد.

۴- عدم استمرار

  • شما با هر کیفیتی و بدون رعایت هیچگونه اصولی اما صرفا با استمرار و مداومت در حضور میتونین تا حدی رشد کنین.
  • اما بدون استمرار و مداومت در تولید محتوا به هیچ عنوان موفقیت پایداری کسب نخواهید کرد.

۵- سقف مشخص

  • یک سری افراد و برندها زحمت کشیده و رشد کرده اند اما بعد از مدتی گویی از وضعیت موجود احساس رضایت کامل دارند و به عبارت دیگر به سقف رضایت خود رسیده اند و قائل به ریسک یا بزرگ کردن ظرف موفقیت خود نیستند.
  • در صورتی که عطش موفقیت بیشتر با دیدن فرصت های متفاوت و نگرش از بالا که منجر به اقدامات جدید ریسک پذیر میشه جبران میشه!

۶- ضد بروزرسانی

  • ما در وضعیت کنونی فضای آنلاین دارای نسل ها و لایه های مختلف اینفلوئنسرها یا برندها هستیم که هر یک در زمانی بر روی موج زمانه ی خود رشد کرده اند، اما واقعیت اینه که نسل های جدید میان و با بولدوزر از قدیمی ها رد میشن و این در هر فضایی صادقه و بدیهیه!
  • مشکلی که قابل مشاهده است اکتفا کردن به سواد یا نسل خود هست و خیلی ها حاضر نیستند با فیچرها، بروزرسانی ها، فضاها و سبک های جدید دوست شن و باهاشون ارتباط برقرار کنند!

سعی کنید همیشه خودتون رو بروز نگه دارید!

۷- عدم سرمایه گذاری از درآمد

  • منظور سرمایه گذاری روی خونه و طلاو دلار و ماشین نیست! شما باید قسمت مهمی از درآمد آنلاین خود را صرف رشد خود در همون فضا کنید! این قسمت مهم بسته به مرحله ی رشد شما درصد مشخصی رو میطلبه!
  • مورد هایی دیده ام که از درآمد خوب خود ذوق زده اند و شروع به هزینه آن برای شخص خود میکنند و اینجاست که نیروی کنترل کننده و حسابگری باید براشون مشخص کنه که درصدی از این درآمد میبایست صرف رشد و پروموت و تبلیغ و زیرساخت و بشه!

۸- نداشتن پلن حرفه ای

  • همه برنامه ریزی رو بلدند اما پلن مشخص و دقیق همه جانبه و ۳۶۰ درجه مارکتینگ و برندینگ موضوعیه که اگه به خوبی تدوین نشه طبعا رشد مستمر و هدفمند هم اتفاق نمیفته!
  • برنامه ریزی صرفا تبلیغ دادن به دیگران نیست! آشنایی با انواع ابزارهای رشد و حتی برندینگ زیرساختی مسائلی هست که صرفا با یک کار خطی شخصی قابل تعریف نیست!

۹-……. شما بگین؟

  • به نظر شما چه عوامل دیگری باعث عدم رشد بیشتر میشه؟

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام

Instagram did not return a 200.

بایگانی