Brook Preloader

بفرمایید شام اینفلوئنسرها (شام اینجا); شروع یک پروژه ی جذاب

بفرمایید شام اینفلوئنسرها (شام اینجا); شروع یک پروژه ی جذاب

شام اینجا یا همون بفرمایید شام اینفلوئنسرها ایده ای خاصی نیست که بعد از ۱۰ سال از پخش فارسی آن در شبکه منوتو به ذهن کسی خطور نکنه! همه اقشار جامعه با این برنامه آشنا هستند و اینطور نیست ما مدعی ایده ای نو و جدید باشیم!

شام اینجا ساخته شد که حال ما از ارزش افزوده ی همچون سرگرم کردن مخاطب بدون خالی کردن جیب اسپانسرها به بهانه ی مسابقات میلیونی خوب بشه!

استارت برنامه شام اینجا در اصل در اواخر سال ۹۸ بود که در پی درخواست یک آژانس تبلیغاتی از سروش نادری و مجموعه ادسنسور بابت تدوین یک پروپوزال در مورد کمپین تبلیغاتی یک برند بزرگ صنایع غذایی کشور در شهرهای آذری زبان بود که ما با بررسی آن پیشنهاد مشارکت ۴ اینفلوئنسر آذری زبان در قالب برنامه بفرمایید شام منوتو دادیم و خب اون پروپوزال قطعی نشد اما برای من یک دغدغه ی جذاب بود و دوست داشتم جدی تر پیگیرش بشم.

شام اینجا در قدم دوم زمانی جدی تر شد که در یکی از جلسات مشاوره ای همراه با سرکار خانم آذر ماهی صفت صحبت آن را کردیم و رغبت ایشان من را برای اجرای آن مصمم تر نمود.

وارد سال ۹۹ و کرونا که شدیم کمی زمان خورد اما با آماده سازی پروپوزال اجرای برنامه به سراغ برندها رفتم و وارد مذاکره شدم، قطعا برندها به دلیل اینکه هنوز چیزی ساخته نشده بود برایشان ملموس نبود اما در نهایت ۳ برند بزرگ اعلام آمادگی کردند و پس از جلسات برند صنایع غذایی اصالت را به عنوان حامی برنامه انتخاب کردیم البته ابتدا اسم برنامه را به پیشنهاد خانم ماهی صفت بیاین شام گذاشتیم.

قدم مهم بعدی انتخاب تیم سازنده بود و بعد از بررسی انواع تیم های خوبی که در این چند سال باهاشون سابقه ی همکاری داشتم با استودیو دیاوا و امیرحسین آقا پور عزیز وارد تعامل شدیم و امیر حسین شد کارگردان و یکی از تهیه کنندگان کار.

حال می بایست سراغ اینفلوئنسرهای سخت گیر و بعضا غیر حرفه ای می رفتیم و با اینکه چندین سال در ادسنسور با کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ تعداد زیادی اینفلوئنسر میشناختیم اما به دلیل دیدگاه خطی و مستقیم اینفلوئنسرها به پروژه های همکاری که همگی را تبلیغاتی مستقیم می بینند و همچنین تا به اصطلاح برایشان پول واریز نشود دست به هیچ مذاکره و بررسی نمیزنند کمی به بن بست دیدگاهی خوردیم. در نهایت با ۴ اینفلوئنسر هماهنگ کردیم ( به دلیل مخالفت اسپانسر برنامه با بسیاری از اینفلوئنسرهایی که با ما همراه بودند کار سخت تر هم شد) که در لحظه ی آخر مشکلی برای یکی از اینفلوئنسرها پیش آمد و دقیقه ی ۹۰ ای خانم طناز جایگزین شدند! بماند که کرونا، محدودیت زمان برای حضور در برنامه و حساسیت های اسپانسر دست ما را بسته بود سخت!

و اتفاق مثبت زمانی افتاد که هم برند و اینفلوئنسرها کیفیت کار را مشاهده کردند در حین ضبط، در اصل در هر پروژه ای اولین قدم ها و اولین بازخوردها سخت ترین هاست و ریسک پذیره برای همین تشکر میکنم از تمامی ۴ اینفلوئنسری که به ما اعتماد کردند و کمک کردند در حد بضاعت خودمون برنامه ای برای سرگرم کردن مردم به دور از دیدگاه خالی کردن جیبشون رو داشته باشیم!

البته این سری اول شام اینجا به کنار ما برنامه سری های بعد را دیده ایم، نظری دارین در اینستاگرام برای من بفرستین تا استفاده کنیم مرسی.

اینستاگرام سروش نادری: instagram.com/soroushen

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بایگانی